Pretul este pe camera sau pe persoana?
In general, conform regulilor internationale privind serviciile hoteliere, preturile sunt pe camera.
Ce este un Voucher?
Voucher-ul este documentul de calatorie care atesta faptul ca turistul are o rezervare facuta la o unitate de cazare. In voucher se inscrie numele turistului, numele unitatii de cazare, perioada cazarii, precum si alte servicii rezervate (masa, transferuri, etc.). De asemenea este documentul pe care trebuie sa il prezentati la sosirea la hotel.
De ce sa apelez la o agentie de turism pentru a-mi gasi un loc de cazare?
- Pentru ca preturile pe care o agentie de turism ti le poate oferi sunt mai mici decat cele pe care le poti contracta singur;
- Pentru ca oferta unei agentii este mai variata decat ofertele pe care le poti gasi singur.
- Pentru ca pierzi timp si bani daca iti cauti singur locul de cazare.
Nu mi-am mai facut rezervarea de cazare pe internet pana acum! Ce trebuie sa fac?
Este simplu! Trebuie doar sa urmezi instructiunile din sectiunea REZERVARI si sa urmezi acei cativa pasi simpli. Te asiguram de faptul ca totul a fost gandit pentru a fi simplu si rapid.
Comisionul pe care dumneavoastra il percepeti este aplicat pretului de receptie al unitatii, astfel ca eu trebuie sa platesc o suma mai mare?
Nu! Agentia noastra de turism a negociat tarifele cu fiecare unitate turistica in parte pentru a obtine cele mai bune preturi posibile. Asadar, contractele noastre cu unitatile turistice prevad preturi speciale din care noi retinem un comision. In acest mod, apeland la noi, clientii nostri obtin preturi mai mici decat cele de la receptie.
Ce inseamna la un hotel ora de check-in si check-out?
Se refera la faptul ca in ziua in care ajungeti la hotel nu va puteti caza inainte de o anumita ora a zilei (de obicei 12.00 dar pot exista si situatii cand ora de check-in este 16.00). Ora de check-out este ora maxima pana la care puteti ocupa camera de hotel in ziua plecarii (in general ora 12.00). Respectarea orelor de check-in si check-out la unitatile de cazare duce la o relatie civilizata intre turist si hotelul respectiv
In general, conform regulilor internationale privind serviciile hoteliere, preturile sunt pe camera.
Ce este un Voucher?
Voucher-ul este documentul de calatorie care atesta faptul ca turistul are o rezervare facuta la o unitate de cazare. In voucher se inscrie numele turistului, numele unitatii de cazare, perioada cazarii, precum si alte servicii rezervate (masa, transferuri, etc.). De asemenea este documentul pe care trebuie sa il prezentati la sosirea la hotel.
De ce sa apelez la o agentie de turism pentru a-mi gasi un loc de cazare?
- Pentru ca preturile pe care o agentie de turism ti le poate oferi sunt mai mici decat cele pe care le poti contracta singur;
- Pentru ca oferta unei agentii este mai variata decat ofertele pe care le poti gasi singur.
- Pentru ca pierzi timp si bani daca iti cauti singur locul de cazare.
Nu mi-am mai facut rezervarea de cazare pe internet pana acum! Ce trebuie sa fac?
Este simplu! Trebuie doar sa urmezi instructiunile din sectiunea REZERVARI si sa urmezi acei cativa pasi simpli. Te asiguram de faptul ca totul a fost gandit pentru a fi simplu si rapid.
Comisionul pe care dumneavoastra il percepeti este aplicat pretului de receptie al unitatii, astfel ca eu trebuie sa platesc o suma mai mare?
Nu! Agentia noastra de turism a negociat tarifele cu fiecare unitate turistica in parte pentru a obtine cele mai bune preturi posibile. Asadar, contractele noastre cu unitatile turistice prevad preturi speciale din care noi retinem un comision. In acest mod, apeland la noi, clientii nostri obtin preturi mai mici decat cele de la receptie.
Ce inseamna la un hotel ora de check-in si check-out?
Se refera la faptul ca in ziua in care ajungeti la hotel nu va puteti caza inainte de o anumita ora a zilei (de obicei 12.00 dar pot exista si situatii cand ora de check-in este 16.00). Ora de check-out este ora maxima pana la care puteti ocupa camera de hotel in ziua plecarii (in general ora 12.00). Respectarea orelor de check-in si check-out la unitatile de cazare duce la o relatie civilizata intre turist si hotelul respectiv